خلاصه كتاب مشتری در جایگاه شریک(چیپ آر. بل) |
|
تهیه و تنظیم : سازمان مديريت صنعتي |
مشتري در جايگاه " شريك" يعني نگرشي نو به مشتري، نگرشي بسيار فراتر از رابطهاي كه ميان ارائه دهندگان خدمات يا فروشندگان كالا با مصرفكنندگان وجود دارد. نويسنده كه خود صدها مقاله و كتاب نوشته و در عين حال سخنران، مشاور و استاد دانشگاه در ايالت جورجياي جنوبي است، اعتقاد دارد كه اين كتاب ميتواند به تقويت بنیۀ همكاريهاي راهبردي يا تمام برخوردهاي ناشي از خدمات به مشتري بپردازد.
كتاب حاضر براي مطالعة دو گروه از افراد نوشته شده است: گروه اول افرادي اند كه مستقيماً با مشتريان سروكار دارند و گروه دوم كسانياند كه با اين افراد سروكار دارند كه طبعاً رييس يا مدير آنها هستند.
کتاب «مشتری در جایگاه شریک» نوشته ي چیپ آر. بل و ترجمه ي غلامرضا صالحی معوا مي باشد كه توسط سازمان مدیریت صنعتی خلاصه شده است. جهت دانلود کتاب از سایت این سازمان بر روی لینک کلیک نمایید. برای دانلود مستقیم از سایت آرمان اندیشان ویرا بر روی لینک زیر کلیک کنید.
|
حجم فایل:300 KB | تعداد صفحات:26 صفحه | |